Rok 2016 - co mě potěšilo?

08.07.2016 11:27

Od ledna do června jsme do naší schránky dávaly vzkazy. V plánu bylo zavzpomínat na rok 2016 pod vánočním stromečkem. Život je plný změn, tak zkrátka zavzpomínáme o něco dříve.

 

LEDEN

25.1.

Deniska: V pondělí jsem měla radost, když mě mamka s babičkou vzaly do pohádkové kavárny.

Romča: Jeli jsme na chatu lyžovat.

26.1.

Oliver: Reprezentoval jsem třídu v házené. Líbilo se mi, že jsem dál gól a že jsme na konci turnaje dostali sladkosti.

27.1.

Anežka:Mám radost, protože mi ve škole vypadl zub a mamka byla taky moc ráda, byla to moje první stolička.

28.1.

Nelča: Bylo vysvědčení a dostala jsem samé jedničky. A maminka mi koupila krásné tričko a krásné boty.

Kačka B.: Na vysvědčení jsem dostala jednu dvojku, ale jinak samé jedničky.

29.1.

 Niki: Jsem šťastnej, protože jsem zapomněl, že je kytara.

Paťa: Mám radost,že jsem se naučil bruslit.

Peťa M.: Jsem rád,protože v pátek byly prázdniny.

30.1.

Jakub: Šel jsem lyžovat s Dufkama a naší rodinou a já jsem šel na šílený skokánek.

Niki: Měl jsem radost, protože za náma přijela Janka. Janka je moje sestřenice.

p.učitelka: Mám radost, z Adélky je lyžařka. Sama sjela kopec a lyžování ji baví.

Filip: Mám radost, v pátek se mi narodila první sestřenka. Jmenuje se Maruška.

Dan: Byli jsme na chalupě a jednou jsme jeli do skanzenu  a tam jsme viděli, jak se dřív slavil masopust.

31.1.

Peťa M.: Skončil nám leden.

Petr K.:Včera jsem maloval paní učitelce obrázek papouška a západ slunce s žirafou a stromem.

Sára: V neděli jsme jeli do Kurdějova na bazén. Jel tam se mnou  jen táta.

Bára T.: Byla jsem s tátou a strýcem v lese kácet stromy. Bavilo mě to. Měli tam jednoho koně, hladila jsem si ho.Jmenuje se Ada. Řídila jsem traktor.

Markéta: V neděli jsme jeli bruslit do Břeclavi. Hráli jsme na hoňku. Neděle se mi moc líbila.

 

ÚNOR

5.2.

Niki: Jsem rád,že po dlouhé době mě zase začala bavit kytara.

6.2.

Filip: Byl jsem v Morkůvkách za sestřenkou.

15.2.

Sára: Můj táta mi dal mobil.

 

DUBEN

21.4.

Nelča: Dostala jsem nový mobil Acer.

23.4.

Nelča: Jela jsem poprvé závody kol. Moc mě potěšilo,že jsem nebyla poslední.

 

KVĚTEN

12.5.

Míša: Všichni tady máme spoustu kamarádů a snažíme se být jeden kolektiv.

15.5.

Niki: Měl jsem vystoupení v Náchodě a byli jsme druzí.

 

ČERVEN

7.6.

p.učitelka: Potěšilo mě, jak jsme si všichni užili společný býlet na Macochu.

 

bez datumu :-)

Natka:Hráli jsme s celou rodinou Sázky a dostihy, moc jsme si to užili.

Natka: Byli jsme s potkánkem u veterináře, dal jí 3 injekce.

Kačka M.: V zimě pojedu s Magdou do Aqualandu.

 

nepřečtu :-(

21.1.

Domča: Jsel jsem ...?, co tam bylo.